Een vrouw met een passie.

KortLevens verhalen en andere dierenvertellingen.

Dit is Brigitta. Zij woont bij ons in het dorp. Zij is moeder van twee jong volwassen  kinderen. Ze is getrouwd met Zoltán.

Door te werken voor het dorp en vele uren thuiswerk  samen met haar gezin en haar moeder, heeft ze een basisinkomen. Waar wij trouwens niet eens ons bed voor zouden uitkomen. Maar elke forint telt.

Maar Brigitta heeft ook een passie en daar wil ik het liever over hebben. Ze maakt taarten. Taarten die met veel zorg en smaak worden gemaakt en opgemaakt. Eerlijk gezegd draait ze haar hand nergens voor om. Bruidstaarten, geboortetaarten, verjaardagstaarten, kindertaarten of zo maar iets te vieren taarten. En ze is er goed in. En dat is ook de reden dat ik haar graag in the spotlights wil zetten. Uiteindelijk is het haar droom ooit een eigen taartenatelier te starten, zodat ze van haar passie haar werk kan maken. Als je niet al te ver hiervandaan woont en je wilt meer informatie over Brigitta? Laat het mij maar weten, dan breng ik jullie met elkaar in contact.

Hieronder wat foto’s die zij mij toestuurde. Zeg nou zelf, het zijn toch plaatjes?








 

 

Mip

 

2 thoughts on “Een vrouw met een passie.

  1. Helaas wonen wij veel te ver weg, maar ik wens haar veel succes en hopelijk kan ze idd een eigen taartenwinkel beginnen. Ik gun het haar in ieder geval van harte.

Geef een reactie

